Μάρκετινγκ Ι
Είναι μια ενότητα η οποία αποσκοπεί στο να παρουσιάσει στους φοιτητές τη γενική φιλοσοφία και λειτουργία του μάρκετινγκ στην καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων. Αρχικά, παρουσιάζει ένα γενικό πλαίσιο στο οποίο περιγράφονται και αναλύονται τα τέσσερα βασικά στοιχεία του μείγματος μάρκετινγκ: το προϊόν, η τιμή, η διανομή και η προβολή (Τόμος Α). Στη συνέχεια γίνεται παρουσίαση σημαντικών πτυχών της καταναλωτικής συμπεριφοράς, με έμφαση στους αγοραστικούς ρόλους, στα στάδια της διαδικασίας λήψης αγοραστικής απόφασης, στους παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά κλπ. (Τόμος Β). Η ενότητα προχωρά παρουσιάζοντας και βασικά στοιχεία για το μάρκετινγκ των βιομηχανικών αγορών, όταν δηλαδή ο αγοραστής είναι και αυτός επιχείρηση ή οργανισμός, επομένως αποφασίζει με διαφορετικά κριτήρια και διαφορετικούς τρόπους συγκριτικά με τον καταναλωτή για τις αγορές του (Τόμος Γ). Τέλος, γίνεται αναφορά στο διεθνές μάρκετινγκ καθώς και στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ ώστε να γίνουν κατανοητές οι βασικές λειτουργίες τους όταν μια επιχείρηση αποφασίζει να διευρύνει τους ορίζοντες της, είτε στο εξωτερικό είτε στο ηλεκτρονικό περιβάλλον.