ΔΙΤ53 Τουριστικό Μάρκετινγκ (5ο Εξάμηνο)

Πρόκειται για μια θεωρητική ενότητα η οποία εστιάζει σε βασικά ζητήματα μάρκετινγκ που αφορούν στον τουριστικό κλάδο. Ειδικότερα θα εξεταστούν τα στοιχεία του μείγματος μάρκετινγκ (προϊόν, τιμή, τοποθεσία και προβολή), η τμηματοποίηση της αγοράς, το μάρκετινγκ των προορισμών, ο τρόπος και η στρατηγική δημιουργίας ενός ισχυρού brand name. Τέλος, εξετάζονται και ζητήματα ηλεκτρονικού μάρκετινγκ καθώς και κοινωνικών δικτύων.

Το υλικό δεν είναι διαθέσιμο στην παρούσα φάση, καθώς τα διδακτικά εγχειρίδια του ΕΑΠ στην εν λόγω ενότητα αλλάζουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα (εξάμηνο). Επικοινωνήστε μέσω mail στο info@openstudies.gr για να ενημερωθείτε για τη διαθεσιμότητα και την αποστολή του επικαιροποιημένου υλικού από τον αρμόδιο καθηγητή.