Μάρκετινγκ ΙΙ

Η ενότητα αυτή είναι μια ενότητα επιλογής (επιλέγεται έναντι της ενότητας ΔΕΟ45) και αποσκοπεί στο να εμβαθύνει σε ζητήματα μάρκετινγκ που παρουσιάστηκαν ήδη στην ενότητα ΔΕΟ23. Στο περιεχόμενο της εντάσσονται ειδικότερα θέματα μάρκετινγκ που αφορούν το μάρκετινγκ των υπηρεσιών, την επικοινωνία μάρκετινγκ (με πρακτικές εφαρμογές που αφορούν τον τρόπο προβολής των επιχειρήσεων μέσω της διαφήμισης αλλά και εναλλακτικών μορφών προβολής), την έρευνα αγοράς όπου ο φοιτητής εξοικειώνεται με τον τρόπο σύνθεσης και διανομής ερωτηματολογίων προκειμένου να διερευνήσει τις καταναλωτικές αντιλήψεις και με στοιχεία που συνθέτουν το πρόγραμμα μάρκετινγκ μιας επιχείρησης (αναλύσεις εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος, επιλογή στρατηγικής μάρκετινγκ κλπ.).